Sorry, nothing in cart.
Livrare
Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta de catre firma de curierat DPD curier.
Taxa de transport este de 19 RON
Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data confirmarii in format electronic de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.
Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.
Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.
RETURNARE
Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/păstrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate. În cazul unei comenzi privind produse multiple comandate de Client printr-o singură comandă şi livrate separate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului produs.
În cazul unei comenzi privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese.
În cazul unei comenzi pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a primului produs.
Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului, utilizând fie o declaraţie neechivocă, trimisă pe e-mail, fie completând următorul model de formular de retragere:
– Către (se completează numele, adresa poştală şi dacă este cazul, numărul de telefon şi adresa de email a Societății):
– Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din cumpărarea următoarelor produse/ prestarea următoarelor servicii:
– Comandat/te la data de/ primită/te la data de
– Numele Clientului (Clienților)
– Adresa Clientului (Clienților)
– Data (data completarii)
Formularul sau declaratia de retragere se trimite la adresa de posta electronica:office@elixon.ro
Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client prin cont bancar
Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care s-a comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile si sa nu fie deteriorate.
Clientul va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către societatea de curierat rapid. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea, calităţilor şi funcţionării produselor.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.